2012. március 18., vasárnap

Hajnalka - Út a mélységbe és a magasba

Sziasztok!
A hétvégén sikerült új tapasztalatot begyűjtenem. :D
Kipróbáltam a hajnalkával való utazást.
Sámánokról már már köztudott ,hogy használtak különféle tudatmódosító szereket utazásaik során. Persze nem kell mindig tudatmódosító szer az utazáshoz vagy révüléshez. Most egy olyan növényt mutatok nektek amit használtak és használnak a mai napig.
Számomra kifejezetten meglepő volt ,hogy milyen könnyedén lehet hozzájutni és ,hogy mégis milyen erős hatása van. Nem ajánlom olyannak aki most kezd ismerkedni a növényekkel és az utazással mert tényleg nehéz tudatunknál maradni. Bár ha valaki "flash" élményre vágyik akkor lelke rajta. De ha rendesen kívánjuk használni ennek a növénynek a lelke nagy utazásra vihet minket. Személy szerint most azt mondom ,hogy önismeretünk egyik legerősebb fegyverévé válhat ha hozzá értő módon kezeljük és használjuk.

Kicsit írok is magáról a hajnalkáról.
Impomoea tricolor - ez az ő becsületes latin neve. :)
Egynyári kúszó növény. Magassága: 3-4 m. Levélválla széles öblű, a párta 8-10 cm, bimbós állapotban piros, kinyílva kék és fehér csövű. A virágzási idő júliustól szeptemberig, a kora hajnali óráktól kb. délig tart. A virág mindössze egy napig virít, viszont a növény olyan nagy számban és gyors egymásutánban fejleszti a virágokat, hogy fel sem tűnik.
 A hajnalka hatóanyaga az LSA, ami az LSD-nek a rokonvegyülete. Magyarországon teljesen legális anyag.
 Akármelyik kertészetben belehet szerezni. Az hogy mennyit és ,hogyan kell használni itt nem fogom kifejteni több okból sem. Többek közt mert ha nem jól készítik elő akkor egy kiadós "rókamóka" vár a tapasztalatlan egyénre azért meg nem vállalok felelősséget. :)

Kb 1 óra kell neki mire "beüt" szóval van ideje az embernek rákészülni, de ez gondolom emberenként változó.
Erős vizuális képekkel és belső beszélgetésekkel tarkított utazásban részül az ember szóval lelkileg rá kell készülni. Itt azért elmondanám ,hogy az utazás célja nem az ,hogy "betépjünk". A lelkünk és a világunk mélyebb megismeréséről szól. Én személy szerit elvonultam a civilizációból amikor kipróbáltam. De jobb is mert kb 4 órán keresztül csak feküdtem aztán azt sem tudtam merre vagyok arccal előre. Teljesen lekötött ,hogy megtudjak maradni az utazásban és ne legyen belőle hallucináció. És igen komoly élményekkel gazdagodtam. :)
A spirituális élményemet viszont nem osztom meg mert az csak nekem szólt gondolom ez érthető.
De készüljünk fel lelkünk legsötétebb oldalára mert nagyon mélyre levisz.

További szép napot mindenkinek!

                                                                                                                    W.S.